Visualizzazioni totali

mercoledì 4 agosto 2021

DEDICO A MIO PADRE

 'O BENE TUOJO

Cià papà,

a ddo staje e comme staje?

mille vvote m'addumanno,

'e mille vvote diche sempe 'o stesso;

nun 'o ssaccio,

ma che pavasse pe te tene cu me.

Cià papà,

ije parlo comme si stisse ca;

pe me 'a vita è nu revuoto,

senza e te e megljo nu saccio fa;

ma po' te penzo,

e tutta 'a malincunia me passa.

Famme felice vieneme nzuonno,

dimme sulo comme staje;

che faje e si me pienze maje,

spero ca lloco nu staje mieze 'e guaje;

comme stongo ije?

che t'ò diche 'a fa,

me mantengo a galla pe nu n'affucà.

Pe me si stato nu buonu pate,

pirciò me manche assaje;

ma si tiene nu poco 'e tiempo

fattella na cammenata dint'e penziere mje;

pecchè quanno me lassaste,

ero troppo piccerillo pe capì,

'o bene tujo.



Nessun commento:

Posta un commento