Visualizzazioni totali

mercoledì 11 luglio 2018

TE VOGLIO BENE (R. Rascel 1954)

Ammore, ammore, ammore, capricciuso, turmentuso, suspiruso, tu faje chiagnere e cantà. 
 Ah, ah. Ah, ah. Però si nun c'è ammore, sento friddo 'int'a stu core, ma si tu mme daje calore, sulo a te voglio cantà. 
 Te voglio bene, tantu tantu bene, tu si' 'a vita mia, mm'hê miso 'o ffuoco dint' 'e vvéne e, dint' 'o core, na malia. 
E' na passione suspirosa e doce, piccerella mia. 
E' nu penziero triste e allero, è na smania 'e te vasà. Pure 'o cielo e 'o mare io te dunasse e 'sta vita, ammore mio, si mm' 'a cercasse, pecché… 
 Te voglio bene, tantu tantu bene, tu si' 'a vita mia pe' chistu bene che 'ncatena 'o core e nun mme fa durmì. Vita mia, vita mia, te voglio bene, tantu tantu bene, e t' 'o vvulesse dì.

Nessun commento:

Posta un commento