Visualizzazioni totali

lunedì 26 febbraio 2018

Enzù e Rusì

“Enzù, famme sentì si tiene ‘a freva, ajere he fatto ‘a tosse, tutt’’o juorno…”- 
- "E’ ambresse, Rusì, pe’ me levà ‘a tuorno, 'o Pataterno, ancora, nun me vò!”- 
- “Enzù, che dici mai, ma fusse scemo? Ca io, senza ‘e te, comme facesse!!- 
- "Rusì, tu senza ‘e me, tu campe ‘o stesso, songh’io ca nun sapesse comme fa!”- - “Vattenne, va, buffò, che vai dicenno, tu si’ na quercia, nun t’abbatte mai…”-

- "No, Rusinella mia, tu chesto ‘o ssaje, fra me e te, ‘a cchiù tosta, ccà, si’ tu! Tu me prepare ‘e panne, ogni matina, intanto ca già è pronto ‘o cafettiello, quand’esco, ncapa, m’accuonce ‘o cappiello, so’ cinquant’anne che faje chesto pe’ mme!”- 
- “Va bene, va, ‘a freva nun ‘a tiene, fatte dduje passe, nun te scurdà ‘o bastone, Dio t’accumpagna, va, va, statte buono e nun tricà, t’aspetto pe’ mangià!”-

Nessun commento:

Posta un commento