Visualizzazioni totali

sabato 22 luglio 2017

'E notte di Eduardo De Filippo

Tutt'è silenzio dint'a sta nuttata nun se sente nu passo 'e cammenà. 
Nu ventariello tutta na serata pare ca me vuleva accarezzà. 
 E finalmente chiagno! 
Tu non vide, tu staje luntano, comme 'o può 'vedè? 
Però t' 'o ddico pecchè tu me cride e si me cride, chiagne nzieme a me! 
 Scenne stu chianto lento, doce doce, nun aizo na mano p' 'asciuttà. 
Io strillo pe' te fa'sentì sta voce, ma tu non puo' sentì...c'allùcco a ffa'? 
 Tutt'è silenzio...ncielo quanta stelle! affaccete, tu pure 'e ppuo' vedè: songo a migliare, e saie pecchè so' belle? 
Pecchè stanno luntano, comm' 'a tte!

Nessun commento:

Posta un commento